فراخوان‌های توخالی ضدانقلاب نشان از چیست؟/ بمبی که در ارودگاه معاندین ترکید

انتشار فراخوان‌های متعدد آنهم در این بازه زمانی به خوبی نشان دهنده دست‌های به شدت خالی ضدانقلاب است. منتها دعواهای سیاسی میان معاندین آنقدر زیاد شده که هر روز یکی از آن‌ها مورد انتقاد و اعتراض بدنه ضدانقلاب در خارج از کشور قرار می گیرند.

ضدانقلاب در پی به آشوب کشیدن خیابان‌های کشور است و در این راه از هر حربه‌ای استفاده می‌کند منتها یک نگاه سطحی به اردوگاه معاندین به خوبی نشان دهنده از هم پاشیدگی بیش از حد آنان است. ضدانقلاب که در سال گذشته با شعار «زن،‌ زندگی،‌ آزادی» سعی کرد جوانان را اغفال کند، ‌این روزها با فراخوان های متعدد برای سالگرد اغتشاشات سال گذشته تلاش می‌کند فضای روانی جامعه را متشنج کند. اما افرادی که در سال گذشته سعی می‌کردند لیدری اغتشاشات را بر عهده بگیرند هر کدام به شدت به قهقرا رفته و در انزوای به سر می برند، تا جایی که حتی از اردوگاه ضدانقلاب نسبت به عملکرد آنان به شدت اعتراض وجود دارد.

انتشار فراخوان‌های متعدد آنهم در این بازه زمانی به خوبی نشان دهنده دست‌های به شدت خالی ضدانقلاب است. منتها دعواهای سیاسی میان معاندین آنقدر زیاد شده که هر روز یکی از آن‌ها مورد انتقاد و اعتراض بدنه ضدانقلاب در خارج از کشور قرار می گیرند.

منشور چهار نفره متشکل از افرادی که به طور کاذب و تحمیلی سعی کردند اغتشاشات را لیدری کنند و هر کدام نماینده بخشی از ضدانقلاب بودند،‌ به شدت شکست خورد و اعضا از هم جدا شدند. ربع پهلوی که گفته می شود یکی از عوامل شکست این منشور است آنچنان مورد انتقاد گروه های مختلف قرار گرفته که حتی سلطنت طلبان نیز به وی اعتراض می کنند و همسرش در این حوزه به فردی مبدل شده که به اعضای دیگر منشور حمله می کند.

«نازنین بنیادی» که سرویس های جاسوسی بیگانه سعی داشتند وی را به عنوان نماد موفق یک زن هنرمند غربی شده در فضایی که شعار آن زن زندگی و آزادی بود، به این منشور غالب کنند، خیلی زود رسوا شد و به عنوان فردی که برای رسیدن به مقاصد از حربه جنسی و نزدیکی به یک بازیگر هالیوودی استفاده کرده است، شناخته شد و خیلی زود هم از این منشور تجزیه طلبی جدا شد.

«حامد اسماعیلیون» نیز که در جلسات منشور از گروهک تروریستی منافقین حمایت می کرد به زودی مشخص شد که از عوامل همین گروهک است؛ گروهکی که اقدامات تروریستی آن در خاک آلبانی برایش حاشیه ساز شد و با ورود پلیس این کشور به مقر و اردوگاه اشرف 3 که با ممانعت تروریست های منافق و به هلاکت رسیدن یک تن از آنان منجر شد، ضربه مهلکی هم به منافقین خورد.

دسته آخر این جریان نیز «مصی علینژاد» است که هر روز درباره کاسب بودن این فرد در شبکه های اجتماعی و فضای ضدانقلاب صحبت می شود و همواره مطرح می شود که علینژاد یک اختلاسگر ضدانقلاب است که با شعارهای فریبکارانه زنانه سعی می کند جیب خود را پر از پول کند و برای خود خانه های لوکس و زندگی مرفه تری را رقم بزند. هر چند که ربع پهلوی هم در این حوزه به عنوان فرد بی مصرفی که تنها هنرش گدایی اپوزیسیونی است،‌ شناخته می شود.

اینکه ضدانقلاب هر چند روز یک بار یک بیانیه بی اثر می دهد تا به نوعی زنده بودن خود را اعلام کند، به خوبی مشخص است که فضای معاندین به چه شکل است. از سوی دیگر باید گفت که با متعادل شدن ارتباط ایران و عربستان، حامی مالی ضدانقلاب نیز از بین رفت و همین موضوع باعث شد تا شبکه های معاند من و تو و ایران اینترنشنال به شدت ضربه بخورند و برنامه های خود را کنسل کرده و فقط با ژست عزاداری برای ملت ایران برنامه های خبری و گفت و گو محور علیه کشورمان را در دستور کار خود قرار دهند. این موضوع در شبکه من و تو که بسیاری از اعضای خود را کنار گذاشته است و برنامه های سرگرمی خود را تعطیل کرد، به خوبی مشخص است.

بر همین اساس تنها برای ضدانقلاب فراخوان های توخالی مانده است که بتوانند جسد یک جریان آشوب را زنده کنند. در این حیطه البته باید به افرادی چون «علی کریمی»‌ نیز اشاره کرد که ژست مدافع مردم را به خود می گرفت اما بعد از مدتی مشخص شد که خواهر وی به خاطر چک های برگشتی علی کریمی در زندان است و مشخص شد که این بازیکن فوتبال حتی به نزدیکان خود نیز ضربه زده است. از ظواهر امر به خوبی پیداست که صفحات شبکه های اجتماعی وی توسط ضدانقلاب هدایت می شود و با اعتراضات فراوانی روبروست.

سیاهی لشکر ضدانقلاب نیز در میدان همگی با اشراف اطلاعاتی داخلی دستگیر شدند و پس از اظهار ندامت و فریبی که خورده بودند با عفو رهبر معظم انقلاب آزاد شدند و جامعه نیز نسبت به بسیاری از امور آگاه شده است. پیشرفت های ایران در حوزه های مختلف وضعیت را نیز به نفع کشورمان تغییر داده است و امیدواری بیشتری نیز در جامعه برای اصلاح اموری که در چندین و چند سال گذشته در حوزه های اقتصادی منجر شده، بوجود آمده است با این حال ضدانقلاب فقط تنها می تواند فراخوان‌هایی صادر کند که بی اعتنایی به آن وجه مشترک دستور العمل هر هفته معاندین است.

دیدگاهتان را بنویسید