خط و نشان گروهک های تروریست کردی: خلع سلاح را نمی پذیریم و نیروهای پیشمرگ را حفظ می کنیم!

تمام طیف های گروهک تروریستی کومله همچنان در اردوگاه های اصلی خود مستقر هستند و با وجود پایان ضرب الاعجل جمهوری اسلامی ایران به دولت عراق و حکومت اقلیم، این گروهک ها نه خلع سلاح شده و نه اردوگاه های اصلی را ترک کرده اند و تنها از مناطق مرزی عقب نشینی کرده اند!

در روزهای گذشته عبدالله مهتدی از طرف گروهک کومله و حزب دمکرات اعلام کرد که این گروهک ها تنها بخش هایی از توافق نامه امنیتی را اجرا می کنند اما طبق بررسی های به عمل آمده عناصر گروهک های تروریست کومله، پاک و خبات کردستان همچنان مسلح هستند و خبری هم از ترک اردوگاه ها نیست.

انتظار می رفت جمهوری اسلامی ایران به وعده ای که برای پاکسازی ضد انقلاب داده بود با پایان ضرب الاعجل تعیین شده عمل نماید که فعلا خبری نیست!

گرچه مقامات ارشد نظامی در سپاه پاسداران اعلام کرده اند که به دستور رئیس جمهور، چند روزی صبر خواهند کرد اما اگر اقدامی از سوی جمهوری اسلامی صورت نگیرد قطعا باعث گستاخ تر شدن ضد انقلاب خواهد شد چرا که سران ضد انقلاب در رسانه ها مدعی هستند که این فشارها از سوی جمهوری اسلامی مقطعی بوده و اتفاقی هم برای آنها نخواهد افتاد!

تا این لحظه جز گروهک تروریستی حزب دمکرات که اردوگاه کویه را ترک کرده اند مابقی گروهک ها سر جای خود هستند!

سرکرده کومله اعلام کرده که بخاطر فشارهای وارد شده، تنها به چند مورد از توافق نامه عمل می کنند!

مثلا تبلیغ رسانه ای برای فعالیت های نظامی نخواهند کرد!

از مناطق مرزی خارج می شوند.

تیمی وارد کشور نمی کنند و سالهاست تیمی هم وارد نکرده اند!

(این در حالی است که ده ها تیم تروریستی گروهک ها توسط نهادهای امنیتی و نظامی دستگیر شده و یا منهدم شده است)

سرکرده گروهک تروریستی کومله که از زبان حزب منحله دمکرات هم سخن می گفت با وقاحت و گستاخی هم اعلام کرد ما نیروهای پیشمرگ خودمان را حفظ می کنیم!

یعنی خلع سلاح را نمی پذیریم و هر کاری دلتان می خواهد بکنید!

در صورتیکه جمهوری اسلامی طبق وعده ای که داده بود عمل نکند، قطعا این یک پیروزی برای گروهک های تروریست کردی خواهد بود و باید با قاطعیت تمام با تروریست ها و حامیان منطقه ای آنها برخورد شود چرا که قرار بود توافقنامه بطور کامل اجرا شود اما نشد!

انتظار ملت ایران عمل به وعده ای است که تا قبل از پایان ضرب الاعجل به دولت عراق و اقلیم کردستان برای خلع سلاح و اخراج گروهک ها داده شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید