اگر بایدن باباکرم هم برقصد فریب خوردن ساده لوحان خطری ندارد

با بازگشت به ریل عدالتی که برای آن انقلاب شد،  اگر بایدن کلاه حاجی فیروز هم بگذارد و وسط واشنگتن دایره بزند و بابا کرم هم برقصد اهمیتی ندارد و فریب خوردن ساده‌لوحان خطری محسوب نمی‌شود.

به گزارش بولتن نیوز، علی علی زاده در کانال جدال نوشت: مهم نیست بایدن، که مسیول مستقیم تحریم‌ها و فشار اقتصادی حداقل از دی نود و نه است، سفره هفت سین گذاشته و باعث شده عده‌ای ساده‌لوح دلشان غنج برود و درد تحریم را فراموش کنند و برای آزارگر و شکنجه‌گرشان هورا بکشند.

.

مهم اینست که هزار و چهارصد پرضررترین و دردناک‌ترین سال برای آمریکا و نوکران ایرانیش بود. سالی که در فروردینش بایدن با قلدری میگفت تحریمهای ترامپ باقی می‌ماند و ایران درباره موشکها و متحدان منطقه‌ای هم باید کوتاه بیاید ولی در اسفندش حرفی از موشک ‌و منطقه نمیزد ‌و قبول کرده بود تحریم‌های ترامپ را هم بردارد و التماس میکرد ایران فقط به توافق برگردد. چرا که اقتصاد ایران، بنا به شهادت همه آمارها (افزایش نرخ رشد اقتصادی از منفی شش درصد در سال‌ نود و هشت به  مثبت پنج درصد در نه ماهه اول هزار و چهارصد) توانست فشار تحریم را تا حد زیادی خنثی کند.

کافیست جمهوری اسلامی به وظایف اولیه‌اش عمل کند و به ریل عدالتی برگردد که به خاطرش انقلاب شد تا شکاف مردم و حکومت کم‌ شود. آنوقت اگر بایدن کلاه حاجی فیروز هم بگذارد و وسط واشنگتن دایره بزند و بابا کرم هم برقصد اهمیتی ندارد و فریب خوردن ساده‌لوحان خطری محسوب نمی‌شود.

علی علیزاده

برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید