شهروندان تمدن بزرگ، نیازمندان آب و برق مجانی؟!

این روزها در بسیاری از شبکه های فارسی زبان ماهواره ای و در بخشی از فضای شبکه های اجتماعی، شما نمی‌توانید هیچ علتی برای رخداد انقلاب اسلامی پیدا کنید مگر آنکه توهین به شعور ملت خودتان را بپذیرید.

آخر چطور ملتی در اوج شکوه و رفاه و پیشرفت طول تاریخ خود، حاکمان خویش را سرنگون نموده و کسان دیگری را بر سرنوشت خود حاکم می‌کند!؟ آیا می‌توان بجز با توهین و تحقیر چنین ملتی، به پاسخ این سوال رسید؟

ادعای فوق که پیش از این فقط توسط سلطنت طلبان تبلیغ می شد، در سال‌های اخیر به روایت غالب بخشی از غربگرایان  هم بدل شده است.

میگویند آمریکا و انگلیس جنایتکار حکومت پهلوی را ساقط کردند چون چیزی نمانده بود تا ایران را به کشورهایی مثل آلمان و ژاپن تبدیل کند!

وقتی میپرسیم خب چرا ملت با این توطئه شوم همراهی کردند؟ جواب هایی حتی از این شگفت آورتر میدهند. پاسخ های پارادوکسیکالی که رکوردهای جهانی را در هم می شکنند.

پاسخ بخشی از این غرب دوستان این است که: ملت فریب آمریکا و انگلیس را خورده اند.

اگر درست فهمیده باشم احتمالا به این علت غربگرا و شیفته آمریکا و انگلیس شده اند که معتقدند این دو کشور چهل سال پیش با خدعه و نیرنگ، خوشبختی را از ملت ایران گرفته اند!

حکما الان هم به همین دلیل است که در ضدیت با انقلاب اسلامی گوش به رسانه های انگلیسی و آمریکایی سپرده اند و تلقینات ایشان را طوطی وار تکرار می‌کنند. گویا اعتماد کردن به فریبکاران را رسم درستی می دانند!

جدا از این ما متوجه نشدیم چهل سال پیش ملتی که اکثریت شان حتی تلویزیون هم نداشتند، چطور فریب غربی ها را خورده اند!؟ اساسا مگر جز رادیو بی بی سی، رسانه فارسی زبان دیگری هم وجود داشته که امکان فریب ملت را داشته باشد!؟

ضمنا متوجه نشدیم چرا الان که صدها شبکه ماهواره ای، میلیون ها صفحه اینترنتی و حجم غیرقابل تصوری از صفحات شبکه های اجتماعی در اینستاگرام، تلگرام، توییتر، فیس بوک و… علیه انقلاب اسلامی تبلیغ می‌کنند، ملت فریب نمیخورند!؟

اجازه دهید از این تناقض های حیرت انگیز بگذریم چون پاسخ مشهورتری هم وجود دارد، پاسخی که هر سال در دهه فجر، فضای مجازی را از آن پر می‌کنند. می‌گویند ملتی که در آستانه ورود به دروازه تمدن بزرگ بوده را امام خمینی (ره) با وعده آب و برق مجانی فریفته است!

 لطفا نخندید! به نظرم این توهین به ملت ما، از توهین قبل هم بزرگتر است. ملتی را فرض کنید که قله های پیشرفت و رفاه جهانی را درنوردیده ولی گدای آب و برق مجانی است! اینقدر که به عشق رایگان شدن آب و برق، همه ثروت و خوشبختی خود را به آتش می‌کشد!

  لطفا نگویید که نسبت دروغ به امام راحل مان می‌دهند. آخر این جماعت را که نمی‌شود با سند و مدرک قانع کرد. مگر اینکه با روبرو شدن با تناقض های وحشتناک ادعاهای خودشان، بیدار شوند.

نه تنها امام خمینی هرگز چنین وعده ای نداده، بلکه به واقع آب و برق همیشه در این چهل سال رایگان بوده است. حتی پس از هدفمندی یارانه ها. قبض آب و برقی که هم قیمت با یک قالب پنیر است، اگر مفت نیست، پس چیست!؟

وقتی به این جماعت می‌گوییم: آخر کدام ملت عاقلی در اوج پیشرفت و رفاه قیام می‌کنند، حرف های خنده دارتری هم می‌زنند. می‌گویند از فلان شیر پاک خورده ای در قدیم نقل است که: اگر میخواهی بر ملت های این منطقه حکومت کنی، ایرانی ها را گرسنه نگه دار و فلان نژاد محترم دیگری را سیر!

خوب شد فهمیدیم مقتدایشان چه انسان خردمندی است!

یکی نیست به اینها بگوید اگر واقعا اعتقاد دارید این ملت شریفی که اینقدر به آن توهین میکنید در زمان گرسنگی قیام نمی‌کند پس شما چرا اینقدر خودتان را معطل نجات این ملت کرده اید!؟ مگر نمیگویید جمهوری اسلامی ملت را در بدبختی و گرسنگی نگه داشته، خود شماها هم که آدرس تحریم به غرب می‌دهید تا فشارها بر ملت ما دوچندان شود، پس به چه امیدی خود را برای ترغیب ملت به قیام، اینقدر به زحمت انداخته اید!!؟

از این گذشته، اصلا فرض محال کنیم ملت قیام کرد و به آن خوشبختی و رفاهی که شما وعده اش را می‌دهید رسید. مگر نمی‌گویید به محض رسیدن به دوران ثروتمندی و سیری، دوباره قیام می‌کند و به خوشبختی خودش لگد می‌زند. آخر کدام آدم عاقلی برای نجات چنین ملتی وقت خود را هدر می‌دهد!؟

اگر بخواهم همچنان به حرفهای جنون آمیز این جماعت بپردازم مثنوی هفتاد من کاغذ می‌شود. اجازه دهید به همین جا بسنده کرده و توصیه ای دوستانه به علاقمندان به انقلاب اسلامی کنم: برادران در مواجهه با مبلغان خاندان پهلوی به دنبال آمارهای سازمان ملل و صندوق بین المللی پول و اسناد ساواک و فایل های صوتی و تصویری و دیگر اسناد تاریخی نباشید. ابدا کار به اینجاها نمی‌رسد، ادعاهای این ها با اصول اولیه فهم و منطق انسانی بیگانه است. به همین تناقض های عیان بپردازید.

چنین مهملاتي فقط بر بسترهای اجتماعی عوام زده، رسانه زده و سلبریتی زده جهان امروز است که امکان رشد میابد و گرنه کدام آدم عاقلی چنین ادعاهای متناقضی را می‌پذیرد مگر آنکه تعصب چشم عقلش را کور کرده باشد. این از معجزات انقلاب اسلامی است که کینه ورزی علیه آن، قلب را می‌میراند و عقل را زایل میکند و کینه ورزان را با امثال صهیونیست ها و منافقین جانی و وهابی های داعشی و بعثی همزبان و هم‌نوا می سازد.

أَفَرَأَیْتَ مَنِ اتَّخَذَ إِلَهَهُ هَوَاهُ وَأَضَلَّهُ اللَّهُ عَلَى‏ عِلْمٍ وَخَتَمَ عَلَى‏ سَمْعِهِ وَقَلْبِهِ وَجَعَلَ عَلَى‏ بَصَرِهِ غِشَاوَةً فَمَن یَهْدِیهِ مِن بَعْدِ اللَّهِ أَفَلَا تَذَکَّرُونَ‏ (23 جاثیه)

 «پس آیا دیدى کسى را که هواى خویش را معبود خود قرار داده و خداوند او را با وجود آگاهیش به بیراهه گذاشت و بر گوش و قلبش مهر زد و بر چشمش پرده‏ اى نهاد. پس بعد از خدا کیست که او را هدایت کند، پس آیا پند نمى‏ گیرید؟»

برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید