جنگ بین مذاهب اسلامی اهدافی جدید که رژیم صهیونیستی در پیش دارد/ دام پهن شده بر ترکیه با عادی‌سازی در راس این طرح موذیانه

در طرح اسرائیل نقش اول به ترکیه واگذار شده است

نقش اصلی این دام و تله موذیانه به ترکیه واگذار شده است، عنصر اصلی این طرح، ایجاد جنگ های مذهبی در منطقه است. آیالون در مصاحبه خود تاکید می کند که هدف آنها تامین امنیت اسرائیل است و شروع جنگ مذهبی در منطقه برای آینده رژیم اسرائیل از اهمیت حیاتی برخوردار است. کشاندن عربستان سعودی، امارات عربی متحده، مصر، بحرین و مصر و الجزایر به عادی سازی روابط با اسرائیل، بخشی از دامی است که رژیم صهیونیستی برای کشورهای مسلمان و خاورمیانه تدارک دیده است. دام پهن شده بر ترکیه در راس این طرح موذیانه قرار دارد. اسرائیل به غیر از عادی سازی روابط با ترکیه چاره دیگری ندارد. بنا به طرح آمی آیالون رئیس سابق ” شین بت ” اسرائیل در صدد است که یک اتئلاف سنی مذهب با مشارکت کشورهای سنی مذهب به رهبری ترکیه در منطقه ایجاد کند. زیرا اسرائیل می گوید باید آینده خاورمیانه را سازماندهی و مدیریت کنیم و برای تحقق این امر باید تحت رهبری ترکیه و مدل دولت ترکیه ائتلاف منطقه ای بوجود آید.  زیرا نوع نظام دولتی ترکیه را برای کشورهای خاورمیانه مدل بسیار مهمی تلقی می کنیم.

باید جنگ بین مذاهب اسلامی اغاز شود .

آمی آیالون صهیونیست گفته بود: اگر ائتلاف کشورهای سنی مذهب تحت رهبری ترکیه را برای پذیرش موجودیت اسرائیل در منطقه وادار کنیم، بجای جنگ میان اسرائیل و فلسطین، جنگ گسترده ای میان شیعه و سنی به وقوع خواهد پیوست و این جنگ به نفع اسرائیل خواهد شد. ائتلاف کشورهای سنی مذهب تحت رهبری ترکیه تحت حمایت آمریکا و اسرائیل قرار خواهد گرفت و بدین ترتیب اسرائیل برقدرت خود برای مقابله با منابع تهدید خواهد افزود. عربستان سعودی، اردن و مصر نیز سنگ زیربنای ائتلاف کشورهای سنی مذهب محسوب می شوند.

مراحل طرح ده ساله اسرائیل بین سالهای 2012-2022 میلادی یک به یک تحقق یافت بعد از بهار عربی، جنگ های داخلی و کودتاهای نظامی در کشورهای اسلامی آغاز و انجام شد. در سوریه و عراق سازمان های مختلف به عنوان ماشه و مهره تخته نرد بکار گرفته شدند و جنگ مذهبی را آغاز کردند. همانطوری آیالون در مصاحبه خود تاکید کرده بود اگر روابط ترکیه و اسرائیل عادی سازی شود، ترکیه رهبری ائتلاف کشور های سنی مذهب را برعهده خواهد گرفت. سوال این است که آیا سفر اسحاق هرزوک به ترکیه به دعوت اردوغان در چارچوب طرح ده ساله اسرائیل قرار دارد؟

 نفتالی بنت نخست وزیر صهیونیست در سخنرانی خود، صحت طرح افشا شده ” برنامه ایجاد جنگ مذهبی” توسط روزنامه ملی گازته را تایید کرد. روزنامه ملی گازته نشان داد که خطر بسیار نزدیک شده است. زیرا برخی از کشورهای مسلمان به دام اسرائیل افتاده اند. هدف اسرائیل تشکیل ائتلاف سنی برای مقابله با ایران است.

نفتالی بنت نخست وزیر صهیونیست درمصاحبه با مطبوعات و رسانه های اسرائیل، ضمن اشاره به نقش ایران در حمایت از نهضت مقاومت فلسطین گفت: ایران مانند اختاپوس با بازوهای خود همه منطقه را دربر گرفته است و اسرائیل بجای مبارزه با بازوهای اختاپوس باید به صورت مستقیم با خود اختاپوس به نبرد بپردازد.  نخست وزیر رژیم اشغالگر درباره گسترش روابط  اسرائیل و ترکیه گفت: اسحاق هرزوک رئیس جمهور اسرائیل دعوت اردوغان برای سفر به ترکیه و مذاکرات دوجانبه را رد نکرده است

برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید