دروغی دیگر از رسانه بدنام نیویورک تایمز

پایگاه خبری نیویورک تایمز در ادامه دروغ‌پردازی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران مدعی شد که مقامات ایرانی اعلام کرده‌اند در صورتی که حمله اسرائیل محدود به پایگاه‌های نظامی، انبارهای موشک و پهپادها باشد، ایران پاسخی نخواهد داد.
این نقل قول درحالی است که پس از عملیات وعده صادق۲، مقامات نظامی و امنیتی و دولتی ایران بارها اعلام کردند که کوچک‌ترین تعرض از رژیم صهیونسیتی به تمامیت ارضی جمهوری اسلامی، با پاسخ کوبنده همراه خواهد بود.
این اما اولین دروغ رسانه آمریکایی نیویورک تایمز بر علیه جمهوری اسلامی نیست. از سال  ۱۴۰۱ این رسانه که به عنوان یکی از معتبرترین رسانه های جهان شناخته می شود و حتی در میان برخی از اهالی رسانه رسما معتبرترین رسانه جهان است، اعتبار و آبروی خود را قربانی سیاست خارجی آمریکا علیه جمهوری اسلامی کرد. این رسانه ابتدا خبر لغو دیدارهای رهبر انقلاب بدلیل بیماری و کسالت ایشان را مطرح کرد که خیلی زود این دروغ با حضور رهبر انقلاب در جلسات عمومی از جمله در دیدار با دانشجویان در روز اربعین برملا شد. این رسانه در همان سال دروغی درباره تجاوز به دختران بدحجاب در زمان بازداشت و یا دستگیری فرمانده سابق حفاظت سپاه مطرح کرد که همگی از ساخته و پرداخته ذهن نویسندگان این رسانه آمریکایی بود.
پس از ترور شهید اسماعیل هنیه نیز، نیویورک تایمز برای ایجاد تفرقه در میان گروه‌های مقاومت در گزارشی مدعی شد که این ترور بوسیله بمبی که از دوماه قبل در اقامتگاه شهید هنیه جاسازی شده بود انجام شده است. این ادعا نیز خیلی زود توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین دیگر رسانه‌های بین‌المللی  تکذیب شد و دروغ بودن این ماجرا هم افشا شد.
حالا اما این رسانه که به نحوی به رسانه ضدانقلاب علیه جمهوری اسلامی تبدیل شده است از آرزوی خود برای عدم واکنش ایران به تعرض اسرائیل خبر می‌دهد که البته هیچگاه قرار نیست این آرزو برآورده شود و براساس دکترین دفاعی جمهوری اسلامی، تعرض به ذره‌ای خاک ایران با پاسخ محکم و دندان شکن روبه‌رو خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید