اکسیوس: دولت بایدن از اسرائیل خواسته است که پیش از هرگونه حمله تلافی جویانه علیه ایران به امریکا اطلاع دهد تا دیدگاهش را پیش از هرگونه تصمیم گیری بگوید

اکسیوس نوشت: مقامات امریکایی و اسرائیلی می گویند دولت بایدن از اسرائیل خواسته است که پیش از هرگونه حمله تلافی جویانه علیه ایران به امریکا اطلاع دهد تا دیدگاهش را پیش از هرگونه تصمیم گیری بگوید.
اکسیوس به نقل از  مقامات امریکایی و اسرائیلی خبر داد که  بایدن از اسرائیل خواسته است که پیش از هرگونه حمله تلافی جویانه علیه ایران به امریکا اطلاع دهد.
این رسانه نوشت: مقامات امریکایی و اسرائیلی می گویند دولت بایدن از اسرائیل خواسته است که پیش از هرگونه حمله تلافی جویانه علیه ایران به امریکا اطلاع دهد تا دیدگاهش را پیش از هرگونه تصمیم گیری بگوید.
همچنین واشنگتن پست از قول مقامات امریکایی اعلام کرد که پنتاگون در حال تقویت حضور خود در خاورمیانه و ارسال کشتی‌ها و هواپیماهای جنگی به منطقه است.

این خبر درحالی منتشر می شود که مقامات آمریکایی امروز فاش کردند که مقامات ارشد وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» از این که اسرائیل قبل از حمله به ساختمان وابسته به کنسولگری ایران در دمشق، مراتب را به واشینگتن اطلاع نداده بود، ناخشنود هستند، به خصوص که این تشدید تنش، خطرات علیه نیروهای آمریکایی مستقر در خاورمیانه را افزایش می‌دهد.

فایننشال تایمز از قول چند دیپلمات نوشت: درصورتی که حمله ایران صرفا خسارات مادی به جای بگذارد، ممکن است اسرائیل آن را تحمل کند، اما اگر منجر به تلفات شود، پاسخ خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید