چرا دفاع از حقوق زنان و کودکان در سازمان‌های بین‌المللی روی پاشنه‌ی پارادوکس می‌چرخد؟!

خیال باطلی است اگر اشک‌های زنان محور مقاومت و غزه را که پاره‌ی تن اسلام و مقاومت‌اند را نشانه ضعف تلقی کنند! این اشک‌ها اراده‌ی زنان را محکم کرده و پشت مردان خانواده‌شان را همچون سروی که سر خم نمی‌کند محکم می‌کند.

 در اخبار این‌ روزهای جهان نام طوفان الاقصی و حملات وحشیانه رژیم کودک‌کش اسرائیل دیده می‌شود. آنچه اما این روزها توجهات همگان را به خود جلب کرده است بی‌عملی و البته بی طرف بودن سازمان مللی است که دبیرکل آن “آنتونیو گوترش” بوده است. دوگانگی رفتاری او و سازمان متبوعش در مواجهه با حقوق زنان و کودکان است. رفتار دوگانه‌ی او و سازمان ملل، دیده‌بان حقوق بشر، کمیسون مقام زن و… در قبال زنان غزه و محور مقاومت بستن چشم است و در قبال زنان شهرک‌های اشغالی اسرائیل جوش و خروش و فریاد است!”

طی اخبار متعددی زنان شهرک‌های صهیونیستی که فرزندانشان از اسرای نظامی اسرائیل در دست حماس، خواستار آزادی فرزندانشان از وزارت جنگ این رژیم شدند. آنان با اشک تصاویر فرزندان خود را نشان می‌دادند و خواهان آزادی‌شان بودند. فریم دیگر این ماجرا زنان مظلوم و داغدار غزه هستند. آنان که وصف حال‌شان شده 《آه از غمی که تازه شود با غمی دگر》! غم نبود آب، غذا، برق و نبود خانه‌ای که بود اما اکنون به مدد تسلیحات نظامی آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه ویرانه‌ شده است. غم از دست دادن اعضای خانواده و کودکان کوچک، ترس صدای انفجار و کودکان بهت زده‌ای که اکنون باید مشغول بازی‌های کودکانه‌شان می‌بودند نه فرار از انفجار و بهت از ویرانی‌ها!

گوترش و سازمان ملل و تمام نهادهای بین‌المللی اما چه مواجهه‌ای داشتند؟! با جسارتی بی بدیل برای حماس خط و نشان می‌کشند که بدون پیش شرطی(حتی پیش شرط رفع محاصره‌ی غیرانسانی و ددمنشانه غزه)، اسرای نظامی اسرائیل را آزاد کنند تا مادران و خواهران و همسرانشان کمتر اشک بریزند!! این چگونه رویکرد شومی است که سازمان ملل و دبیرکل ضعیف و استعمارزده‌اش در قبال حقوق زنان و کودکان غزه در پیش گرفته‌‌اند؟! آیا هدف تشکیل سازمان ملل و زیرمجموعه‌های ان همچون “کمیسیون مقام زن” این است که صرفا آمار دهی در سطح جهانی از کشورها ارائه بدهند تا برنامه ریزی‌های کشورهای استعمارگری چون آمریکا، آلمان، انگلیس و فرانسه برای تسلط بر آن‌ها دقیق‌تر انجام شود؟! تا قدرت تسلیحات تولید شده‌شان برای نابودکردن رویاهای زنان حوزه مقاومت در خاورمیانه افزایش یابد؟!

خیال باطلی است اگر اشک‌های زنان محور مقاومت و غزه را که پاره‌ی تن اسلام و مقاومت‌اند را نشانه ضعف تلقی کنند! این اشک‌ها اراده‌ی زنان را محکم کرده و پشت مردان خانواده‌شان را همچون سروی که سر خم نمی‌کند محکم می‌کند همانگونه که گردانهای قسام با پشت محکم و ایمانی راسخ را وارد میدان نبرد با اسرائیل جنایتکار نمود، خروشی عظیم و بین‌المللی در میان آزاگان جهان رقم زده است. خروشی که اراده‌اش نابود کردن غده‌ی سرطانی اسرائیل از روی زمین و به ذلت کشاندن ریشه‌های آن از جمله آمریکا، اسرائیل، فرانسه، انگلیس و تمام حامیان او است!

دیدگاهتان را بنویسید