دستِ‌پیش متحدان دیرین مریم و مسعود رجوی!

از طنزهای روزگار این است که در همان زمان، همین افرادی که امروز در واکنش به توییت سپهر خلجی خود را نگران نشان می‌دهند، در نقش «بوقچی» این «سمپات گروهک منافقین» ظاهر شده و سفیدشویی جنایت‌کاران را بر عهده گرفتند!
 چند روز پس از عملیات پلیس آلبانی در ورود به مقر گروهک منافقین، سپهر خلجی، رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت ،با انتشار یک توییت کوتاه اعلام کرد که «بخشی از هارد و کیس ها رسید. مشغول بازیابی اطلاعات، شناسایی رابطان و هسته‌های تخریب و نقاط کور هستند. نتایج تا الان امیدوار کننده است».
 انتشار این توییت در کمتر از چند ساعت به خبر اصلی و محور تحلیل‌های بسیاری از رسانه‌های داخلی و خارجی و همچنین بحث داغ فضای مجازی تبدیل شد.
در این میان اما دو گروه یعنی «سران گروهک نفاق» و «سمپات‌های آنان و عناصر اصلاح‌طلب» در دستپاچگی از یکدیگر سبقت گرفتند!
تکلیف سران گروهک نفاق که روشن است اما نکته جالب که در این میان آشکار شد، دستِ پیش گرفتن عناصر اصلاح‌طلب در ابراز نگرانی از لو رفتن عناصر وابسته به جریان نفاق بود!
اصلاح‌طلبان مدعی شدند این توییت باعث هوشیاری شبکه داخلی نفاق و تلاش آنان برای امحای هرگونه ردپا از ارتباط‌شان با مقر آلبانی و ناکامی دستگاه امنیتی در نابودی این شبکه در داخل خواهد شد!
با صرف‌نظر از اتحاد راهبردی جریان نفاق و اصلاح‌طلبان در سالیان گذشته در تخریب نظام، حمله به دولت سیزدهم، تخریب امنیت روانی مردم که نقطه اوج این اتحاد در همدلی و همکاری مشترک در شورش‌های پائیز ۱۴۰۱ بود، اما در واکنش به این علاقه‌ی جریان اصلاح‌طلب به مقابله با جریان نفاق باید گفت که «مژدگانا که گربه زاهد شد»!
این مخالفت ظاهری جریان اصلاح‌طلب با گروهک منافقین و تلاش برای مرزبندی با آنان در حالی‌است که شش سال قبل، رییس‌جمهور محبوب این جریان با فراموشی سابقه خود در تقاضای «دار» زدن توطئه‌گرها در نماز جمعه (نطق خود در مجلس شورای اسلامی در ۲۳ تیرماه ۱۳۵۹)، برای کسب رای در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۹۶ در نقش «سمپات گروهک منافقین» ظاهر شده و مواضعی اتخاذ کرد که مورد استقبال ویژه سران آدمکش‌های منافق قرار گرفت!
از طنزهای روزگار این است که در همان زمان، همین افرادی که امروز در واکنش به توییت سپهر خلجی خود را نگران نشان می‌دهند، در نقش «بوقچی» این «سمپات گروهک منافقین» ظاهر شده و سفیدشویی جنایت‌کاران را بر عهده گرفتند!
حالا جماعتی که روزگاری آتش بیار معرکه‌ی سفیدشویی جنایتکاران شده و همچون ماجرای «ابلهی گفت و احمقی باور کرد» با شنیدن اینگونه اظهارات «سمپات گروهک منافقین» در انتخابات ۱۳۹۶، آب از دهانشان سرازیر و وجودشان به نعمتی برای منافقین تبدیل شد، با انتشار یک توییت کوتاه توسط خلجی که گویا مانند آبِ ریخته به سوراخ مورچه‌ها بوده، از لانه‌هایشان بیرون آمده‌اند.
این جماعت اکنون آسمان ریسمان بهم می‌بافند تا ملت فراموش کنند که اصلاح‌طلبان از عهد دیرین متحدی راهبردی برای مریم و مسعود رجوی بودند و لکه‌ی ننگ این اتحاد و تمجید سران گروهکی که دستشان به خون هزاران ایرانی مظلوم آلوده است، با چنین آب در هاون کوبیدن‌ها و دستِ پیش گرفتن از پیشانی آنان پاک نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید