امروز کار سنگین است، آقای رئیسی یک تنه قدعلم کرده ولی فلان وزیر و معاون هنوز در صداوسیما حرف مرغ و تخم مرغ می‌زنند. کافی نیست؟

از مباحث بسیار مهمی که در انتقاد به دولت آقای رئیسی وارد است و البته بیشتر به همراهان رئیس جمهور وارد است، اینست که موقعیت خودشان را و اینکه چگونه آقای رئیسی انتخاب شد و مهمتر اینکه اکنون در چه موقعیتی قرار دارد و چه تحلیلی روی انتخاب وی و عملکرد او وجود دارد باید دائم گوشزد کرد و به اطلاع مردم و دولتمردان و کسانی که علاقمند به یاری رساندن به دولت هستند رساند و اگر نمی‌توانند با این موقعیت همکاری کنند، دور شوند.

به گزارش بولتن نیوز، انتخاب آقای رئیسی در شرایط دشواری صورت گرفت دشمن اصلا گمان نمی‌کرد که ایشان رای بیاورد، بهترین و تنها انتخاب مناسب بود و در شرایط بدی بود که دشمن روی حسن روحانی در هشت سال گذشته سرمایه‌گذاری سنگینی کرده بود، برجام و مذاکره و… و از همه مهمتر به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی عزیز و برنامه‌های دیگری که ترتیب دادند و بدون ترمز در حرکت بودند. انتخاب آقای رئیسی یک انتخاب منحصربه‌فرد بود و زمانی که انتخاب شد بسیاری از لجاجت‌ها و عناد و دشمنی با نظام دلسرد شدند و به مقاصد خود نرسیدند. در اوج بدعتها و خطاهای حسن روحانی و آن دوره که هجوم نفوذیها در تمام دستگاهها گسترش یافته بود و متاسفانه نهادینه شدند تا جایی که امروز هم هستند و بسیار قوی عمل می‌کنند، عملکرد التقاطی و قرائتهای ناقص از اسلام و اینکه معتقدند اسلام قادر نیست پاسخگوی نیازهای دنیا و آخرت ما باشد و در برنامه‌های قدرتمند برای افزایش.. گرانی ها و قیمت ارز و نقدینگی یعنی هفت هشت برابر کردن قیمت ارز از دوره اول دولت روحانی تا پایان دولت وی همچنان ادامه داشت و اینها قصد داشتند در همان ماههای اول دولت آقای رئیسی ارز به پنجاه هزار تومان برسد.

کجرویهای بزرگی که ما در مسیرهای مختلف برنامه تولیدی صنعتی اقتصادی فرهنگی اجتماعی سیاسی امنیتی و… داشتیم. در زمینه فرهنگی که مهمترین بحث بود، ابلاغ سند ۲۰۳۰ توسط حسن روحانی بود که در دولت آقای رئیسی توانستند آن را لغو کنند کجرویها و فسادهای نهادینه شده‌ی بزرگ، در این زمان ایشان آمد کار را به عهده گرفت، راهبرد نداشتیم و اصل کارها و اصل راهبردها و ایده‌آلها بسیار دور شده بودیم و بسیاری از افراد را کنار زده بودند که متاسفانه اکنون نیز نیستند و منزوی و بیرون کرده بودند و حرکتهای سخیفی در ارتباط با برخوردهای کارآمد داشتند. الان که ایشان آمدند به لطف خدا کار را تا حدودی جمع کردند و طی یکسال با قدرت و با روحیه پیش رفت، ولی باید باور کنیم که هنوز نفوذیها هستند و راهبرد و برنامه مناسب پیش‌روی ما نیست و هنوز نمی‌دانیم که وزارت سمت باید از هم تفکیک شود و وزارت کار تفکیک شود و… اینها کجرویهایی بوده که انجام شده، وزیری که روی کار آمده و می‌خواهد قیمت را کنترل کند بله کار سختی است چرا که باید بداند اول کدامیک را اولویت دهد؟! همه ما از سختی کار آگاهیم، از طرفی دشمن برنامه‌ریزی‌های مفصلی را در جریان اغتشاشات ساماندهی کرد مثل اینکه طالبان را آورد و در افغانستان پیش گوش ما نشاند و در مرز شمالی ایجاد مشکل کرد و در مرز غربی توسط کردها و نیروهای ضدانقلاب مسئله‌سازی کرد و در سیستان‌ بلوچستان تلاش دارد که مشکل‌آفرینی کند، تمام اینها را جمع کردند چون می‌دانند این اقتدار ریاست جمهوری و نیروهای مسلح و مردم چه کارهایی می‌تواند بکند، رهبرمعظم به این نکته مهم اشاره مستقیم داشت، این اقتدار کرونا را نابود کرد و توانست بسیاری از مشکلات را کنار بزند و در خنثی‌سازی تحریم و رفع برجام و… نقش‌آفرینی کند و بسیاری از کارهای عقب مانده جبران شد

امروز کار سنگین است، آقای رئیسی یک تنه قدعلم کرده ولی فلان وزیر و معاون هنوز در صداوسیما حرف مرغ و تخم مرغ می‌زنند. کافی نیست؟

حضرت آقا فرمودند راهپیمایی اربعین را محقق کردیم، این حرفهای ایده‌آلی که ایشان می‌فرمایند بسیار مهم است، سرود #سلام فرمانده بی‌نظیر بود که به اجرا در آمد، در تشییع شهدای اغتشاشات مردم حماسه آفریدند، یعنی مردم هویت دینی و ملی خود را می‌شناسند و ابراز می‌کنند در اغتشاشات حدود هشتاد و… شهید دادند اینها یعنی مسیر را با قدرت در پیش داریم و طی می‌کنیم. آقای رئیسی باید دائم این را تکرار کنند که من به توفیق الهی در چنین موقعیتی روی کار آمدم، لازم نیست اشکالات گذشته را بازخوانی کنند یا ممیزی کنند ولی شرایط یادآوری شود قطعا گرانی و افزایش نقدینگی و… توسط خائنین و نفوذیها و… انجام می‌شود ما معتقدیم می‌شود اینها را درست کرد اما لازمه آن اینست که آقای رئیسی شخصا به آن رسیدگی کند. در دولت و همکاران نفوذیها رخنه کرده، البته برخی هم نفوذی نیستند ولی اعتقادی به این دست اقدامات ندارند وقتی که در راس امور قرار دارند وزیر و معاون شده ولی اعتقادی ندارد! اینکه رهبرمعظم اشاره می‌کنند جریانات اخیر یک جنگ ترکیبی است واقعی است یکسال است که آقای رئیسی در این جنگ همه‌جانبه قرار گرفته و فرماندهی این عرصه را به عهده گرفته ضمن اینکه به شدت افراد وی در تحلیلشان متفرق هستند، یکی می‌گوید باید فلان کار را کرد قیمت ارز درست شود و یکی دیگر چیز دیگری می‌گوید، متاسفانه اینها هیچکدام مرد میدان هم نیستند، امیدواریم که در حین این حمله همه‌جانبه ظهور رخ دهد و حضرت ولی‌عصر علیه السلام ظهور بفرمایند و ما ان‌شاءالله قدم مبارک ایشان و حرکت ایشان را روی دیدگانمان داشته باشیم و توفیق خدمت بیابیم، ولی امروز کار سنگین است، آقای رئیسی یک تنه قدعلم کرده ولی فلان وزیر و معاون هنوز در صداوسیما حرف مرغ و تخم مرغ می‌زنند!! کافی نیست؟ هنوز حرفی که چهل پنجاه سال پیش از زمان شاه ملعون یک روز پیاز و یک روز سیب‌زمینی و.. سوژه عمدی می‌شد هنوز در به همان پاشنه می‌چرخد، یعنی یک شیرمرد نیست که بیاید در یکی از این وزارتخانه‌ها و اصناف و استانها و… و بگوید کافی است، بازی را تمام کنید! چرا متوجه اوضاع نیستید؟ آقای رئیسی گفتند وزارت سمت، اصلا قرار شد وزارت سمت دوماهه به سه وزارتخانه تفکیک شود، ⁉️ چرا اجرا نمی‌کنند؟ نمی‌رسند کار سنگین است، چرا قیافه می‌گیرید که من مسئله خودرو را حل می‌کنم؟! الان وزیر می‌گوید خودرو آمده در مرز و… رها کنید این حرفها را، مگر صرفا با واردات مشکل خودروی کشور حل می‌شود؟ خیر فقط سرمایه‌دارها دارند پول به جیب می‌زنند و پولدارتر می‌شوند و مردم در زحمتند و اوضاع برای ایشان عوض نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید