مظلوم‌نمایی اغتشاشگران در دادگاه ادامه جنگ ترکیبی دشمن

انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون با جریان‌های بسیاری مواجه شده است که گاهی موجودیت انقلاب را هدف قرار داده اند، در بعضی مواقع افراد فریب خورده‌ای هم در این بازی نقش ایفا کرده و قصد نفوذ جنگ نرم و شبیخون فرهنگی را داشتند.

براندازان در حوادث اخیر دست به هرکاری همچون دروغ پردازی‌، مظلوم‌نمایی، کشته سازی و تهمت به مسئولان نظام زدند؛ یک روز در رسانه‌های خود جرم محاربه را تفسیر می‌کنند، یک روز احکام قضائی را زیر سوال می‌برند و روز دیگر ساخت کوکتل مولوتوف و چگونگی آشوب را آموزش می‌دهند، یک روز ادعای حقوق بشرشان گل می‌کند و به شبهه افکنی می‌پردازند و روز دیگر از قاتلان مدافعان امنیت حمایت می‌کنند.

پس از فروکش کردن اغتشاشات نظام جمهوری اسلامی ایران خود را موظف می‌داند با ناقضان امنیت و آرامش عمومی برخورد کند در این بین اپوزیسیون و رسانه‌های دشمن که این موضوع را پیش بینی می‌كردند از قبل سناریوی مظلوم نمایی را در دستور كار قرار داده بودند. آنها برای اجرای سناریوی خود تلاش دارند عوامل اغتشاشات را به عنوان عناصری كه دنبال احقاق حقوق مردم هستند معرفی كنند. در حقیقت آنها تلاش دارند جایگاه جلاد و شهید را تغییر بدهند.

در واقع باید گفت عملیات رسانه‌ای دشمن وارد فاز جدیدی شده و این سناریو بخشی از جنگ ترکیبی دشمن است که با ایجاد جوسازی‌های رسانه‌ای و مظلوم نمایی درباره مجازات محاربان دستگاه قضا را تحت تاثیر قرار داده و احساسات برخی از مردم را به بازی بگیرد تا آن ها را فریب داده و دوباره دست به اغتشاش بزنند.

شبكه‌های اجتماعی و شبكه‌های ماهواره‌ای لندنی و سعودی طی روزهای اخیر بسترساز مظلوم نمایی اغتشاشگران شدند و سعی داشتند روی افرادی كه به دست دادگاه‌های صالحه سپرده شدند مانور رسانه‌ای بدهند و آنها را به عنوان انسان‌های آزاده و مظلوم معرفی كنند.

رسانه‌های دشمن سعی دارند با این اقدمات، مردم را دچار تردید كنند تا این شبهه ایجاد شود كه آیا رویكرد و رفتار دستگاه قضایی در كشور عادلانه است یا خیر؟ همچنین تلاش داشتند مردم را در مقابل احكام صادره از دستگاه قضایی قرار دهند تا پوششی برای اقدامات ضد امنیتی خود ایجاد كنند. علی رغم اینكه فیلم جنایت بعضی از این افراد موجود است و اقدام به سلاخی كردن بعضی افراد در كف خیابان كرده است، اما رسانه‌های دشمن سعی در تحریف واقعیت دارند.

رسانه‌های معاند مدعی هستند خشونت در ذات انقلاب است و نباید پا پس بكشند و در واقع به این شكل خشونت را تئوریزه می‌كنند. معاندین، سلطنت طلبان و … در اتاق‌های امن خود در كشورهای دیگر نشسته‌اند و فقط جوانان كشور را علیه یكدیگر تحریک می‌كنند.

دیدگاهتان را بنویسید