بازی مجازی سلبریتی‌های خارج نشین با جان و عمر جوانان/ مرحله اول: تحریک به اغتشاش و توحش؛ مرحله دوم: اعدام نکنید/ همین!

برخی سلبریتی‌ها در اتفاقات اخیر نقش محرکی برای تشدید اغتشاشات ایفا کردند. این افراد که حالا در خارج از کشور و در خانه و ویلاهای لوکس نشسته اند و پشت صفحات مجازی پنهان شده و به تحریک برخی از جوانان وفریب آنان اقدام می‌کنند حالا منتقدان بسیاری پیدا کرده‌اند. از جمله این منتقدان برخی اغتشاشگران هستند که آنان را به این مهلکه انداخته اند. «مجید رهنورد» فردی که با تحریک کسانی چون علی کریمی با یک چاقو به خیابان رفته دو نفر را شهید کرده است، یکی از همین معترضان است و در فیلمی به وی می گوید آیا تو انسان هستی که با احساسات جوانان اینچنین بازی می کنی!

متاسفانه برخی از این سلبریتی‌ها به سبب عدم آشنایی با فضای سیاسی در دام شبکه‌های معاند افتاده و با مشاوره‌های آنان اقدام به سیاه‌نمایی علیه کشورمان می‌کنند. جالب اینجاست که این سلبریتی‌ها با اجاره صفحات خود و یا برخی از انان با به راه اندازی کمپین‌های فیک و جعلی پول‌های هنگفتی به جیب می زنند و همانطور که در کشور در ویلاهای لاکچری زندگی می کردند در خارج از کشور نیز با پول‌های نجومی که با فریب جوانان و تباه کردن زندگی آنان به دست می‌آوردند نیز به راحتی زندگی می کنند.

علی کریمی یکی از این سلبریتی‌هاست که در منطقه خوش آب و هوای لواسان ویلای لاکچری داشت که به «کاخ جادوگر» معروف بود. در ابتدا که وی در شبکه‌های اجتماعی به تحریک جوانان در خارج از کشور می پرداخت همه فکر می کردند که وی این ویلا را رها کرده و از کشور گریخته است اما گزارشات بعدی مشخص شد که علی کریمی با برنامه اموال خود را فروخته و به خارج از کشور رفته است. جالب اینجاست که وی در یک مصاحبه با یکی از افراد معلوم الحال لس آنجلسی به طور مضحکی می گوید جان خود را نیز در این راه خواهد گذاشت و برای وی فقط مردم ایران مهم هستند اما واقعیت این است وی در خارج از کشور نشسته و از شهرتی که پیشترها کسب کرده است علیه مردم خود خصوصا جوانان استفاده می‌کند و حتی ابایی ندارند که جان آنان را به خطر بیندازد.

سلبریتی‌های دیگر نیز به همین وجه در حال تحریک جوانان و ایجاد اغتشاش در کشور هستند اما خودشان به خارج از کشور فرار کرده و حتی در تجمعاتی که توسط سلطنت طلبان یا منافقین برای فشار دیپلماتیک بر کشورمان تدارک دیده شده است، به طور کاملا مضحک و بازیچه گونه‌ای حضور پیدا می‌کنند و جالب اینجاست که این افراد اغلب رشد خود در فضای فیلم و تلویزیون را به شدت مدیون  فضایی هستند که در کشورمان برای آنان بوجود آورده، هستند. جالب اینجاست که افرادی همچون «برزو ارجمند» که از جمله بازیگران دسته چندم سینما و تلویزیون ایران بوده است در خارج از کشور در این تجمعات حضور یافته و پرچم شیر و خورشید سلطنت طلبان را در دست خود می گیرد.

احسان کرمی که مجری تلویزیون بوده است نیز در همین حیطه به یکباره بدون اینکه حتی مشکل خاصی برای وی در کشور بوجود بیاید به خارج می رود و به ضدانقلابیون پیوسته است. نکته مهم اینکه حتی این دو فرد که پرچم شاهنشاهی را بالای سر خود بردند نمی دانند که مردم نسبت به سلطنت طلبان روی خوشی نشان نمی دهند و پای در یک راه بسیار کج و ناصواب گذاشته اند که وجهه خودشان را لگد مال می کنند  و با مهره های سوخته بازی می‌کنند اما بازهم با لجاجت اقدامات معاندانه خود را انجام داده اند.

جالب اینجاست که این افراد با توجه به فضاها فرهنگی و اجرای تلویزیونی که به آنان داده شده بود رشد کردند و زندگی مرفهی داشتند و در خارج از کشور نیز به همین منوال به شبکه‌های بیگانه پیوستند اما همین افراد جوانانی را که هنوز آینده آنان نامعلوم است و  هنوز به درستی پای در جامعه نگذاشته و ذهنیت درستی نسبت به واقعیات جامعه ندارند با پست های شبکه‌های اجتماعی مانند توئیتر و اینستاگرام فریب می‌دهند. متاسفانه برخی از جوانان نیز در این فضای تهمت پراکنانه و نفرت پراکنانه این افراد گیر افتاده و تصور می کنند که این سلبریتی‌ها درست می گویند و وقتی در جمع اغتشاشگران حضور می یابند و به سیاهی لشکر آنان تبدیل می شود با استفاده از لیدرهایی که ترویج خشونت می کنند اسلحه سرد و سنگ و چاقو و … به دست آنان می دهند به اعمال ناشایست و خشونت طلبانه تهییج می شوند.

اخیرا دو تن از افرادی که به خیابان ها رفته و با سلاح سرد ایجاد رعب و وحشت کرده و برخی را زخمی و حتی به شهادت رسانده‌اند از جمله این افراد فریب خورده هستند. آنان بعد از اینکه به ایجاد رعب و وحشت در خیابان دست زده بودند و متاسفانه در این زمینه دو نفر در شهر مشهد شهید شده بودند اعدام شدند اما در اعترافات خود تحریکات سلبریتی‌هایی مانند علی کریمی و افتادن در دام فضاسازی ها و القاسازی های شبکه های اجتماعی را علل این عمل خشونت آمیز خود توصیف کرده اند.

جالب اینجاست که همین افراد باعث اعدام این جوانان شده اند اما در قدم دیگر با اعدام آنها برایشان ختم گرفته و حتی از خون آنان نیز نمی گذرند و با مرثیه سرایی های کاذب بیشتر مظلوم نمایی می کنند و دوباره جوانان را به دام کثیف خود می اندازند. با این حال جوانان بایستی در این زمینه آگاه شوند و خصوصا خانواده ها باید نسبت به القاسازی هایی که در فضای مجازی صورت می گیرد هوشیار باشند تا جوان شان به مهلکه اغتشاشات نیفتند.

دیدگاهتان را بنویسید