فتنه گران به آخر خط می رسند، دهه 60 دیگری درحال تکرار شدن است؟

رصد فضای رسانه های مکتوب و مجازی کشور انسان را به این نتیجه می رساند که حرکت های خیابانی و تخریب و قتل هموطنان کشورمان گسترش یافته است.

درباره چرایی این شرایط تذکر چند نکته به هموطنان عزیز ضروری است:

1- از سالها قبل و با نگاهی به برخی مواضع و اظهارات برخی سیاسیون و کسانی که به ناحق خود را متفکر و تئوریسین های سیاسی به مردم نشان داده بودند امروز این امر به اثبات می رسد که فتنه گران برانداز موضوع فشار همه جانبه را برای رسیدن برای خوشنودی غربی ها خواستار هستند که در فتنه 88 نیز آشکارا با مکاتبه های دو یا چند طرفه این خواسته با وقاحت و پررویی تمام در خواست می کردند. این فشار همه جانبه امروز در حال اجرا در تمامی زمینه هاست.

2- اصلاح طلبان برانداز، منافقین تروریست و سلطنت طلبان متواری در موضوع اغتشاشات در یک پازل عمیق و گسترده ایتدا تلاش کردند تا با فراخوانی مردم به خیابانها در حالی که خود و خائنان وطن فروش در امنیت کامل رهنمود فتنه و فتنه گری می دادند اهداف سیاسیشان را به رنگ و بویی با نام ” انقلاب” مشروعیت ببخشند اما عدم همراهی مردم، آنان را به مالیخولیایی عصبانی با ولع قتل و خونزیزی مردم و تخریب اموال عمومی کشاند.

3- باید ورود براندازان به فاز تخریب و قتل و غارت را آخرین تلاش برای رسیدن به اهداف براندازانه قلمداد کرد. به یاد داریم که در دهه 60 نیز منافقین با فعالیت های وسیع سیاسی و همراهی برخی از سیاستمداران غرب گرا تلاش کردند تا مراکز قدرت را در جمهوری اسلامی تصرف کنند حتی برای مجلس و ریاست جمهوری کاندیدا معرفی کردند و با دیگر احزاب نزدیک به خود ائتلاف ها نمودند لاکن در نهایت موجودیت خود را بدلیل عدم همراهی مردم در خطر دیدند و در 30 و 31 خرداد 1360 اعلام جنگ مسلحانه نمودند که نتیجه آن تا به امروز آورده ای جز 17000 شهید، مجروح و فرار و خیانت ایشان به کشور نبوده است. امروز همان پروسه توسط همان جریانات اما بدون نام و چهره مشخص به سرنوشتی مشابه همان دوران نزدیک می شود.

4- تروریست های امروز دیگر نام و پرچم و لباس و سرودهای مشخص ندارند. آنان اراذل و اوباشی به روز شده از نسل تروریست های دهه 60 هستند که اینبار رُخ در خشونت و سکس و افراد بد سابقه اخلاقی – اجتماعی به رهبریت برخی سلبریتی های مرفه و اشرافی های متمول شده از ورزش و هنر این کشور کشیده اند.

5- جنگ رسانه ای نماد بارز این فتنه است. اگر گفته شود که رسانه ها در القای فتنه به همراه کردن مردم شکست خورده و باعث ورود فتنه گران به فاز بکارگیری اراذل و اوباش به خیایان ها شده است ادعایی بی پایه نخواهد بود. البته نباید حجم گسترده تلاش برای ورود سلاح به کشور و بکارگیری آن در برخی حوادث را نادیده گرفت. تجزیه کشور و نابودی انقلاب اسلامی اولین هدف کلان سلاح بدستان و اعلامیه نویسان رسانه های داخل و خارج و ورود اراذل و اوباش جهت ترساندن مردم برای ورود به میدان دفاع از انقلاب و تمامیت ارضی کشورشان را دومین هدف نهایی این پازل خطرناک دانست.

در مجموع تروریست ها و اراذل و اوباش را باید دو لبه یک مقراض دانست که هر دو در جهت یک هدف حرکت می کنند و آن نابودی امنیت و وحدت ملی است که باید با هوشیاری با آن برخورد نمود.

دیدگاهتان را بنویسید