چند نکته در مورد مادر کیان

1-این همه جنا.یت و تر.و.ر و تعرضی که این روزها در حق نیروهای ام.نی.تی می‌شود به این علت است که نیروهای ام.نی.تی به س.لا.حی با گلو.له ج.ن.گی مجهز نیستند.

2-مادر کیان می‌گوید نیروهای ام.نی.تی به ما گفتند برگردید از این مسیر نروید خطرناک است، بعد می‌گوید ما را به ر.گبا.ر بستند!!!
‏مگر می‌شود پلیس به شما بگوید از این مسیر نروید بعد شما را با اس.ل.حه و گلو.له ج.ن.گی که ندارد بی هیچ دلیلی به ر.گبا.ر ببندد؟؟

3- پنج نفر از نیروهای انتظامی و ام.نی.تی زخمی شده‌اند و همین لحظه در بیمارستان بستری هستند. کدام پلیس احمقی نیروهای خودی را به ر.گبا.ر می‌بندد؟؟؟‏

4-تر.و.ری.ست‌های ‎ایذه همین امروز در مرز آذربایجان و در حال خروج از کشور دستگیر شدند. بنابراین اثبات این ادعا مطلقا کار دشواری نیست.

5-مادر ‎کیان پیرفلک نه تنها در انتشار پست‌های علی کریمی و ا.غتشا.شگر.ان و حتی صفحه فارسی‌زبان ‎اس.را.ئی.ل فعال بوده، بلکه صفحه رژیم منحوس اس.را.ئی.ل را هم ‏فالو دارد و گویا هنوز هم حاضر نیست قبول کند که تر.و.ری.ست‌های مورد حمایتش دست به این جنایت زده‌اند و قصد دارد حتی به قیمت دروغگویی و پایمال شدن خون فرزندش به اشتباهاتش ادامه بدهد.

6-کشته شدن حتی یک نفر، نه تنها به ضرر ج.ا است، بلکه تبدیل به دستاویزی برای لاشخورها و کفتارهای‏ ویرانی‌طلب می‌شود و به بهانه آن یک بار دیگر کشور را دستخوش آ.شو.ب و ناامنی می‌کنند، پس به هیچ عنوان منطقی نیست جمهوری اسلامی که به قیمت سلاخی شدن نیروهایش تن به مماشات داده، بدون جهت مردم بی‌گناه را به ر.گبا.ر ببندد.‏

7-این که از جمهوری اسلامی متنفر باشید و کینه به دل بگیرید حق طبیعی شماست، اما اینکه این کینه و جنون چشمانان را کور کند و باعث شود از خون فرزندتان هم در جهت اهدافتان کاسبی کنید نه منطقی است و نه انسانی!

دیدگاهتان را بنویسید