خبرگزاری رجانیوز منتسب به جبهه پایداری انقلاب اسلامی  و یک رسانه اصوالگرا است. با این حال درباره وابستگی  به نهادها دولتی یا حزبی می‌نویسد؛ ” اما آنچه در اين ميان از استلزامات حسن فاعلي در انجام اين فريضه كفايي به حساب می آید، استقلال رسانه از هرگونه وابستگي حزبي، جناحي و مالي است.”

این رسانه نوع فعالیت خود را اینطور توضیح می‌دهد؛ ” خبری تحلیلی. با تلاش در جهت تخلق به صداقت و انصاف و صدالبته نهراسيدن از نعره هاي كانون‌هاي فساد و زياده خواهي، ايده و آرمان انقلابي ملت را در عرصه اطلاع رساني محقق كند و با كمك مؤثر به توزيع عادلانه اطلاعات مورد نياز براي تصميم گيري آگاهانه مردم، گامي به سوي عدالت رسانه اي بردارد. ”

خبرگزاری رجا نیوز درحال حاضر با مدیرمسولی میثم نیلی احمدآبادی ، از اعضای پیشین شورای مرکزی جبهه پایداری و سردبیری علیرضا سلیمانی اداره می‌‌شود. این پایگاه خبری در بحبوحه انتخابات 88 و پس از آن با افشاگری هایی در خصوص سران فتنه بر سر زبان‌ها افتاد و در این سال‌ها به یک رسانه صریح و منقد مشهور شد.

بخش طنز و تحلیل‌های تاریحی این رسانه از ویژگی‌ها تماییزدهنده آن باسایر رسانه‌هاست.

رسانه رجانیوز را علاوه بر تحلیل‌هاس سیاسی و بین‌المللی شاید بتوان به جوابیه‌هایی که صادر می‌کند هم شناخت. خیلی از مواقع که بحثی در سطح کشور مطرح شده و بخصوص روزنامه‌ها و یا شخصیت‌های اصلاحطلب به آن واکنش نشان داده‌اند، خبرنگاران رجانیوز آن مسائل را رصد کرده و به تحلیل و طرح پاسخ درباره آن پرداخته‌اند اگر بخواهیم نقطه تقابل دو جناح سیاسی اصلی کشور را در باره یک مسئله ببینیم، احتمالا می‌توانیم در این رسانه به دنبال آن باشیم.

«پست قبلی

پست بعدی»