سایت خبری تحلیلی الف، با گرایشی اصوالگرا  در تابستان سال ۱۳۸۵توسط جمعی از اعضاء هیئت علمی دانشگاه‌ها و متخصصان  حوزه‌های مختلف علوم انسانی و با مدیریت دکتر احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده سابق مجلس تاسیس شد. که البته درحال حاضر و از سال 1399 خبرگزاری الف به سردبیری و مدیر مسولی بیژن مقدم اداره می‌شود و سجاد محمدی صاحب امتیاز این سایت خبری، تحلیلی می‌باشد.

این مجموعه خبری، تحلیلی نوع فعالیت و چشم‌اندازهای خود را اینطور بیان می‌کند؛

خبری تحلیلی .

تلاش برای تولید و غنی سازی مبانی نظری در حوزه‌های مختلف علوم انسانی با توجه به اقتضائات بومی، ملی، فرهنگی و ارزشی ایران اسلامی

تلاشی برای تاثیرگذاری و جهت‌دهی به سیاستگذاری‌ها در جهت اعتلای ایران اسلامی و تحقق اهداف مطرح در سند چشم‌انداز ۲۰ ساله نظام

گسترش و تعمیق اطلاعات و بینش بینندگان الف با مشارکت و همکاری خود آن‌ها

این روزها می‌توان الف را جز رسانه‌های منتقد دسته‌بندی کرد. دیدن تحلیل‌های کوتاه و غالبا انتقادی نسبت به وضعیت حکمرانی دولت از جمله ویژگی‌های این رسانه است.

الف هم با این توجیح که ؛ هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی را تهیه کرده است که با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه تلاش می‌کند مخاطبین خود را در جریان مسائل اصلی قرار دهد.

«پست قبلی

پست بعدی»