شکست‌های مستمر رژیم صهیونیستی از مقاومت، شرایط را برای دولت نتانیاهو سخت‌تر کرده است

تحلیلگر مسائل غرب آسیا مقاومت مردم غزه را باعث پیروزی‌های هفته‌های اخیر عنوان کرد و گفت: رژیم صهیونیستی از جنبه‌های مختلف زیر فشار است و این فشار هر روز بیشتر می‌شود.

رضا صدرالحسینی، تحلیلگر مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با اشاره به سریال استعفاها در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی وضعیت این رژیم را بسیار ناهنجار و شکننده توصیف کرد و گفت: این استعفاها در شرایطی است که اعتراض‌ها در داخل رژیم صهیونیستی به شدیدترین و بحرانی‌ترین وضعیت خود رسیده است.

این تحلیلگر مسائل غرب آسیا افزود: در کنار همه این اتفاق‌ها تعدادی از نیروهای نظامی این رژیم از شرکت در جنگ و جنایت علیه مردم بی‌دفاع غزه امتناع می‌کنند و شکست‌های مستمر این رژیم از مقاومت شرایط را برای اسرائیل و دولت نتانیاهو سخت‌تر کرده است.

وی با اشاره به افزایش جنایات رژیم صهیونیستی در اردوگاه رفح و نقیرات تصریح کرد: این جنایات تنفر جهانی علیه رژیم صهیونیستی را افزایش داده است.

صدرالحسینی مقاومت مردم شجاع فلسطین و وارد کردن ضربات مهلک به ارتش رژیم صهیونیستی در هفته‌های اخیر را ستود و گفت: قطعنامه آتش بس فوری به طور کامل به ضرر رژیم صهیونیستی صادر شد و نشان واضحی از شکست این رژیم در شورای امنیت سازمان ملل بود.

این تحلیلگر مسائل غرب آسیا در برشمردن فشارهای وارده به رژیم صهیونیستی در هفته‌های اخیر افزود: تظاهرات مراکز آموزشی و اجتماعات کشورهای غربی از جمله آمریکا و فرانسه و احکام دادگاه‌های بین‌المللی علیه رژیم صهیونیستی بر شدت فشار و وارد شدن رژیم صهیونیستی به حالتی ضعف آور و شکننده کمک کرده است.

وی مقاومت و پایداری مردم غزه در هشت ماه گذشته را باعث پیروزی‌های هفته‌های اخیر عنوان کرد و گفت: عرصه حقوق بین‌الملل و رسانه به طور کامل بر علیه رژیم صهیونیستی است و این رژیم توان نظامی خود در مقابل مقاومت مردم فلسطین و رزمندگان جبهه مقاومت را از دست داده است.

صدرالحسینی تداوم اقدامات جبهه مقاومت در عراق، سوریه، یمن و حزب الله لبنان را باعث شکنندگی بیشتر ستون فقرات رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد و ابراز داشت: کشتار مردم بی دفاع و بی‌ سلاح، از کودک تا پیر با جنسیت زن و مرد با هیچ منطق و عقیده‌ای سازگار نیست و به عنوان مدال افتخار مطرح نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید