تحلیل ۴محور‌اصلی سخنان رهبر معظم انقلاب درخصوص عملیات طوفان‌الاقصی

رهبرانقلاب صبح امروز در مراسم دانش‌آموختگی دانشگاه های افسری نیروهای مسلح به سخنرانی پرداختند.
۴ نکته و محور‌اصلی از سخنان رهبر انقلاب در خصوص عملیات طوفان الاقصی به شرح زیر است:
اول) رژیم صهیونیستی سعی داشت با وارد کردن پای ایران در این عملیات شکست جبران ناپذیر خود را پوشانده و به جامعه جهانی القا کند قدرت بزرگی مانند ایران توانست مارا غافلگیر کند .. اما سخنان صریح رهبر انقلاب پاسخی بر این ادعا بود که میتواند عملیات روانی دشمن بر شهرک نشینان را کاملا خنثی کرده و موازنه ی وحشت را به نفع مقاومت نگه دارد.
دوم) محور دوم عملیات روانی رژیم صهیونیستی و وابستگان فارسی زبان آنها برای عبور از این شکست جبران ناپذیر، ایجاد شبهه ای بود که عملیات طوفان الاقصی با برنامه قبلی صهیونیستها و به جهت ایجاد دلیل برای حمله به غزه و همچنین اتحاد درونی رژیم صهیونیستی رخ داد، که البته با تعداد ۱۲۰۰ کشته از صهیونیستها هیچ احمقی این فریب روانی را باور نمیکرد اما رهبر انقلاب با ستایش از این عملیات موفق و استفاده از لفظ مدبرانه به آنهایی که ممکن بود در دادم این عملیات روانی بیوفتند صحنه را به صورت واضح نشان دادند.
سوم) سیاست همیشگی رژیم صهیونیستی ظلم و مظلوم نمایی همزمان است و در جنگ اخیر نیز از این دست مظلوم نمایی را به کرات در رسانه های بین المللی و وابستگان این رژیم شاهد بودیم … و این ماجرا تا آنجا پیش رفت که برخی حامیان اسراییل به دنبال مظلوم نمایی از شکست در این حمله بدون اشاره به دلایل به وجود آمدن این دفاع مشروع بودند، رهبر انقلاب با هوشمندی این قسمت از عملیات صهیونیستها را هم ناکام گذاشتند:
ایشان ابتدا به تبیین ریشه‌ی جنگ اخیر پرداخته و آن را به دلیل خشونت بی حد صهیونیستها در چند ماه اخیر برشمردند، همچنین در پاسخ به مظلوم نمایی صهیونیستها گفتند:  دشمن خبیث و ظالم حالا که سیلی را خورده، سیاست مظلوم‌نمایی در پیش گرفته. دیگران هم کمکش میکنند.
رسانه‌های دنیای استکبار کمکش میکنند، این مظلوم‌نمایی صددرصد خلاف واقع و دروغ است. چون مجاهدان فلسطینی توانستند خود را از محاصره‌ی غزه بیرون بیاورند، خلاص کنند و برسند به مراکز نظامی و غیرنظامی صهیونیستها. او مظلوم است؟ هرچه این رژیم غاصب هست، مظلوم نیست. ظالم هست، متجاوز هست، جاهل هست، یاوه‌گو هست، اما مظلوم نیست. ظالم است. هیچ کس نمیتواند از این هیولای دیو سیرت چهره‌ی یک مظلوم بسازد.
چهارم) هدف رژیم صهیونیستی از مظلوم نمایی ادامه‌ی حملات وحشیانه به مردم بی دفاع غزه برای کسب آبروی از دست رفته و شکست همه جانبه اش از مقاومت فلسطین است که در این قسمت هم رهبر انقلاب با هشدار و پیش بینی آینده از ظلم حاکمان سرزمینهای اشغالی به آنها هشدار داد: واکنش حمله به غزه سیلی محکمتری خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید